Nasza kampania wyróżniona nagrodą INNOVATION 2019

Bank Jaki Chcesz to bank, który nie boi się eksperymentować. Dzięki temu właśnie zostaliśmy wyróżnieni nagrodą Innovation 2019. Nagrodę otrzymaliśmy w kategorii „smart use of data” za użycie po raz pierwszy na polskim rynku unikalnego narzędzia - Persometrics®.

 Podczas tegorocznej gali Innovation 2019, która odbyła się 16 kwietnia, nagrodzone  zostały najciekawsze pomysły i nowatorskie idee, które przyczyniają się do rozwoju różnych dziedzin biznesu, a przede wszystkim marketingu i mediów. Takim działaniem była jedna z odsłon naszej kampanii rebrandingowej.

 Nagrodzona odsłona kampanii dotyczyła komunikacji atrybutów wizerunkowych marki (m. in, zapewnialiśmy klientów o bezpieczeństwie bankowania z nami) w kreacjach internetowych targetowanych – po raz pierwszy w Polsce – z wykorzystaniem narzędzia Persometrics® według typu osobowości internauty, na podstawie jego wcześniejszej aktywności w internecie. Dotychczasowe metody segmentacji użytkowników internetu skupiały się głównie na łączeniu ich pod względem cech demograficzno-psychograficznych.

 Wyniki kampanii udowodniły, że klienci oczekują dedykowanej im argumentacji i sposobu komunikacji. Wykorzystana przez nas segmentacja „psychologiczna” umożliwia ograniczenie przekazów, które nie działają albo wręcz irytują użytkowników na rzecz tych dopasowanych.


Komentarze
0/1000
  • {{ comment.user.comment_nickname }}
    {{ comment.user.comment_nickname }}
    Gość
    {{ comment.name }}

    {{ comment.content }}

    {{ comment.time_ago_nice }}
    • {{ child.user.comment_nickname }}
      {{ child.user.comment_nickname }}
      Gość
      {{ child.name }}

      {{ child.content }}

      {{ child.time_ago_nice }}
    • 0/1000
3426
3426 zarejestrowanych użytkowników

Zarejestrowanych
użytkowników

9278
9278 zgłoszonych pomysłów

Zgłoszonych
pomysłów

939
939 napisanych komentarzy

Napisanych
komentarzy

62680
62680 oddanych głosów

Oddanych
głosów