"Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?" - kampania komunikacyjna Obsługi bez barier Santander Bank Polska

Blisko 5 mln Polaków doświadcza niepełnosprawności. Co 6-8 osoba mijana na ulicy posiada dostrzegalną lub częściej - niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako pracownicy, klienci?  Santander Bank Polska realizuje kampanię informacyjną „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”

 

W Polsce blisko 15% społeczeństwa stanowią osoby z niepełnosprawnością, natomiast w Unii Europejskiej to grupa licząca ponad 80 milionów. Santander Bank Polska od kilku lat przeprowadza działania edukacyjne i informacyjne w tym zakresie. Tego roku bank przygotował kampanię, której kanwą jest w film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?"

Film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” -  w wersjach dostępnych:

Na rzecz świadomości i edukacji

W filmie wzięły udział osoby z niepełnosprawnościami oraz pracownicy banku. Jego ideą jest przybliżenie perspektywy i potrzeb osób z niepełnosprawnościami, a także pokazanie jak funkcjonują oni w przestrzeni społecznej i prywatnej.

- Chcemy w ten sposób wzmocnić świadomość naszych klientów i rynku oraz pokazać naszą otwartość na osoby z niepełnosprawnościami  -  powiedziała Marta Walaszczyk-Szymańska z Santander Bank Polska odpowiedzialna za program „Obsługa bez barier”.

Konsekwencja w działaniu

Nieprzerwanie od 2010 roku Santander Bank Polska prowadzi i rozwija program Obsługa bez barier, którego celem jest zapewnienie dostępności usług i produktów banku klientom ze szczególnymi potrzebami. Do dyspozycji klientów bank oddaje m.in. sieć certyfikowanych oddziałów bez barier architektonicznych, zdalną obsługę w polskim języku migowym świadczoną przez migających doradców Contact center  banku, czy sieć „mówiących” bankomatów dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami wzroku. Bank systematycznie audytuje i rozwija swoje kanały zdalne  w tym dostępność Santander Internet i mobile. 

 - Nasze rozwiązania konsultujemy z ekspertami i Fundacjami reprezentującymi to środowisko. Szkolimy naszych doradców, wdrażamy pomocne klientom rozwiązania. Pytamy naszych klientów o ich potrzeby. Naszym celem jest bankowanie bez barier, zgodnie z misją „Bankujesz jak chcesz" -  dodaje Marta Walaszczyk-Szymańska 

Film prezentowany jest w social mediach, na stronie Programu Obsługa bez barier oraz na kanale Youtube banku. 


Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej.


Chcemy w ten sposób wzmocnić świadomość naszych klientów i rynku oraz pokazać naszą otwartość na osoby z niepełnosprawnościami
Komentarze
0/1000
  • {{ comment.user.comment_nickname }}
    {{ comment.user.comment_nickname }}
    Gość
    {{ comment.name }}

    {{ comment.content }}

    {{ comment.time_ago_nice }}
    • {{ child.user.comment_nickname }}
      {{ child.user.comment_nickname }}
      Gość
      {{ child.name }}

      {{ child.content }}

      {{ child.time_ago_nice }}
    • 0/1000
3767
3767 zarejestrowanych użytkowników

Zarejestrowanych
użytkowników

9288
9288 zgłoszonych pomysłów

Zgłoszonych
pomysłów

1054
1054 napisanych komentarzy

Napisanych
komentarzy

62767
62767 oddanych głosów

Oddanych
głosów