UWAGA! TA PROMOCJA WYGASŁA: 30.06.2019

Zarządzania finansami najlepiej uczyć się od dziecka

Mamo, Tato – czy wiesz, że:

Twoje dziecko, niezależnie od wieku, może mieć konto w banku? Na początku  „bankowanie” odbywa się pod stałą kontrolą rodziców. Na konto wpłacane są pierwsze pieniądze od babci, wujka, na urodziny, komunię itd. Z wiekiem nastolatki zyskują coraz więcej możliwości zarządzania swoimi pierwszymi finansami. Młodzież powyżej 13 lat może już w szerszym zakresie korzystać z usług, np. płacąc kartą wydaną do konta, robiąc przelewy czy używając bankowości przez komórkę czy internet. 

We współczesnych realiach trzeba sporej wiedzy, żeby umiejętnie zarządzać swymi pieniędzmi, mądrze je wydawać, oszczędzać, przewidywać konsekwencje swoich decyzji finansowych. Dlatego im szybciej zaczniemy uczyć tego swoje dzieci, tym lepiej będą przygotowane na wejście w dorosłość od ekonomicznej strony. Wiemy jak ciężko jest wytłumaczyć kilkuletnim dzieciom, np. czym są finanse, oszczędności, inwestycje, a przecież ta wiedza będzie mieć duży wpływ na ich przyszłość i bezpieczeństwo. Dlatego poza nauką w praktyce poprzez korzystanie przez dziecko z usług bankowych, zachęcamy także do odwiedzania portalu Finansiaki – platformy edukacyjnej skierowanej do rodziców i dzieci, gdzie poprzez zabawę można się uczyć zagadnień związanych z finansami. Dzieci przecież uwielbiają gry w komputerze, lepiej niech będą to zatem gry edukacyjne  Więcej na www.finansiaki.pl.

Gdy Twoje dziecko skończy już 13 lat może również przystąpić do programu POMAGAM Z SANTANDER – pomaganie przez bankowanie. To długoterminowy Program skierowany do naszych  klientów w wieku 13-19 lat. Dzięki niemu pokazujemy, jak można bezinteresownie pomagać.

Od każdej transakcji zrealizowanej przez młodych klientów kartami Dopasowanymi wydanymi do konta przekażemy część kwoty na akcję Pajacyk, czyli zakup posiłków dla dzieci z ubogich rodzin. Dodatkowo młodzi biorący udział w Programie mogą zaangażować się w cykliczne akcje charytatywne, których celem jest pomaganie potrzebującym z różnych środowisk. Za pomoc w takich akcjach można otrzymać podziękowanie, które może pomóc uzyskać dodatkowe punkty na świadectwie.

Szczegóły programu oraz regulamin dostępne są na www.santander.pl/pomagam. 

Dzięki posiadaniu własnego konta, dziecko zaczyna w praktyce poznawać świat finansów, usług bankowych, oswajać się z nimi, uczyć się podstawowych zasad zarządzania pieniędzmi. Rachunek płatniczy Konto Jakie Chcę od najmłodszych lat daje wiele możliwości.

Konto Jakie Chcę dla osób <26 lat to:

  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta,
  • 0 zł opłaty banku za wypłaty gotówki w bankomatach w Polsce i na świecie,
  • 0 zł za przelew zwykły i natychmiastowy w internecie oraz za przelew na telefon,
  • możliwość płacenia telefonem, zegarkiem (od 13 roku życia),
  • możliwość oszczędzania na koncie Systematycznym.

Konto Jakie Chcę dla młodych w wieku poniżej 18 lat można otworzyć w oddziale. Pełnoletni klienci mogą skorzystać z kanałów zdalnych. Szczegóły oferty konta dla młodych dostępne są na tej stronie, a informacje o koncie Systematycznym dostępne są tutaj


Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Konto Jakie Chcę oraz konto Systematyczne są rachunkami płatniczymi. Przelew zwykły w internecie jest rozumiany jako polecenie przelewu złożone za pośrednictwem usług Santander online w systemie ELIXIR. Przelew natychmiastowy w internecie to polecenie przelewu w systemie Express ELIXIR i przelew BlueCash. Usługi Santander online to zdalny dostęp do usług bankowych, na które składają się usługa Santander Internet/mobile będąca usługą bankowości elektronicznej, usługa Santander telefon będąca usługą bankowości telefonicznej oraz usługa Santander sms będąca Powiadamianiem SMS. Usługa bankowości telefonicznej to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku. Usługa bankowości elektronicznej to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez Internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku. Powiadomienie SMS  to usługa polegająca na przekazywaniu komunikatów dotyczących rachunku płatniczego za pośrednictwem wiadomości SMS.


Komentarze
0/1000
  • {{ comment.user.comment_nickname }}
    {{ comment.user.comment_nickname }}
    Gość
    {{ comment.name }}

    {{ comment.content }}

    {{ comment.time_ago_nice }}
    • {{ child.user.comment_nickname }}
      {{ child.user.comment_nickname }}
      Gość
      {{ child.name }}

      {{ child.content }}

      {{ child.time_ago_nice }}
    • 0/1000
4591
4591 zarejestrowanych użytkowników

Zarejestrowanych
użytkowników

9343
9343 zgłoszonych pomysłów

Zgłoszonych
pomysłów

1267
1267 napisanych komentarzy

Napisanych
komentarzy

63058
63058 oddanych głosów

Oddanych
głosów